Sms vid driftstörning - Vatten och Renhållning

LÄS MER

I den här e-tjänsten kan du anmäla, ändra eller lägga till fler mobilnummer om du vill ha en Sms-avisering vid till exempel in­ställd sophämtning eller störningar i den kommunala vatten­leveransen.

Vi kan för närvarande inte registrera telefonnummer till hyresgäster i Krokomsbostäders fastigheter eller bostadsrättsföreningar. För dessa fastigheter går sms:et till bovärdar eller ordförande/kontaktperson som i sin tur ska skicka informationen vidare.

 

Frågor om e-tjänsten

Kundcenter
kundcenter@krokom.se
0640-161 00

Fråga om inloggning

Om du loggar in så kan vi förifylla frågor med uppgifter vi hämtar från andra system t.ex. skatteverket.

Du kan även få återkoppling om ärendets status och notifiering om handläggaren behöver mer information.

Gå vidare utan inloggning

Du kommer att gå igenom följande steg:

Föregående Nästa